Näitä on vissiin sattunut useampi, jo kohtalaisen monen vuoden aikana.
Tuttavan koiria esittäessä tarvitsimme yhden ylimääräisen esittäjän pu luokkaan, annettiin olevinaan helpoin koira ja ohjeeksi pidä hihnalla kaukana jaloista ja eikun menoksi, no ei uskonut vaan löysäs hihnasta koira juoksi suoraan jalkoihin ja komeempaa volttia suoraan tuomarin jalkoihin ei ole sen koommin nähty, siinä makas selällään ja haukko henkeään ja koira pyöri jaloissa ja nuoli naamasta että sorry ei ollu minun vika. Onneksi ei käyny kummallekkaan mitenkään.
Itse olin esittämässä dobermannia ja sattu vähän huono jalkine valinta, kengät luisti niin vietävästi joten päätin potkasta ne juostessa jalasta, no arvioin potkun vissiin vähän yläkanttiin ja niimpä pari kehän seuraajaa sai mojovan yllätyksen kehästä lentävästä kengästä, hitto kun hävetti hakea kehän jälkeen kengät takasin.
Jo toistakymmentä vuotta sitten pystykorvaa esittäessä, sekosin suunnista ja lähdin väärään suuntaa juoksemaan, no tuomari kädestä pitäen että kun pitäs juosta tuohon toiseen suuntaan, no eihän siinä muuten mitään mutta kun olin jo 10v. vetänyt näyttelykoulutusta, kaverit oli kuolla nauruun kehän laidalla.