mauni kirjoitti:keaj-ykköspalkinto voittajalla oli 4 ykköstä vuonna 2011,hyvä suoritus.K-kva mirolla tais olla viisi ykköstä.Mutta väärä rotu....
Herkules kirjoitti:harmi ku en hoksannu ilmottaa jahti-malja kilpailuu omaa koiraa,se ois ollu 6 n258p..jos kolme parasta tulosta samalta kaudelta pitää olla..
Maisteri J kirjoitti:Herkules kirjoitti:harmi ku en hoksannu ilmottaa jahti-malja kilpailuu omaa koiraa,se ois ollu 6 n258p..jos kolme parasta tulosta samalta kaudelta pitää olla..
Ei olis ollu ko seittemäs, sillä minun koira olis ollu kuudes pistein 262,13. Varmaan aika monta muutakin olisi tarjolla ollu viiden kuuden joukkoon.
Siinä sattu kömmähdys, ettei Patopojan Nastaa ilmoitettu Eräkirjaan, se olisi vienyt sen PM-kisn tuloksellaan 98,75. Mutta sånt är livet, sano ruottalainen.
Herkules kirjoitti:Maisteri J kirjoitti:Herkules kirjoitti:harmi ku en hoksannu ilmottaa jahti-malja kilpailuu omaa koiraa,se ois ollu 6 n258p..jos kolme parasta tulosta samalta kaudelta pitää olla..
Ei olis ollu ko seittemäs, sillä minun koira olis ollu kuudes pistein 262,13. Varmaan aika monta muutakin olisi tarjolla ollu viiden kuuden joukkoon.
Siinä sattu kömmähdys, ettei Patopojan Nastaa ilmoitettu Eräkirjaan, se olisi vienyt sen PM-kisn tuloksellaan 98,75. Mutta sånt är livet, sano ruottalainen.
varmaan paljonki se mua ihmetykki kovasti ku ei ollu muutkaan ilmottanu.. uus vuosi ja uudet kisat..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa