Antti Haataja kirjoitti:Kyllähän astutuspalstalla on liian paljon heikkoja narttuja astutettuna tänäkin keväänä tuntuu että pää asia on että meidän pupelle saadaan pennut ja niitä kaupataan sit hyvän ajurin pentuina , kokeissa se kyl pärjäis jos oltas ehditty käyttämään... Ja näyttää monella koiralla olevan hyvän ja huonon päivän ero aika iso, itse olen yrittänyt parantamaan nartun heikompia ominaisuuksia uros valinnalla ...
jari huttunen kirjoitti:Antti Haataja kirjoitti:Kyllähän astutuspalstalla on liian paljon heikkoja narttuja astutettuna tänäkin keväänä tuntuu että pää asia on että meidän pupelle saadaan pennut ja niitä kaupataan sit hyvän ajurin pentuina , kokeissa se kyl pärjäis jos oltas ehditty käyttämään... Ja näyttää monella koiralla olevan hyvän ja huonon päivän ero aika iso, itse olen yrittänyt parantamaan nartun heikompia ominaisuuksia uros valinnalla ...
Moro.Kävitkö millä mittarilla mittailemassa?
Antti Haataja kirjoitti:HAEN MITÄ HAEN , se ei varmaan muille kuulu , 4 kerta erikoiskasvattaja voitto tuli , eli jälkeläisten määrän nähden suomen parhaimmat koirat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa