Tyssäs harrastus ennen kun alkokaan!!

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Tyssäs harrastus ennen kun alkokaan!!

ViestiKirjoittaja Ei ikinä päivämäärä Ti Marras 21, 2006 5:48 am

Helvata lukenu tässä näitä keskusteluja ihan vaan kun olis ollu tarkotus käyttää koiraa kokeissa kuhan aika kypsä, mutta täähän on -&%¤#&£#- sairasta touhua!!!!

Kyllä taitaa olla minä ja mehtikaverit ainoita joitten tarvii minun koiraa arvostaa...mulle mehtuu ja koiran kanssa touhuuminen on tarkotus olla hauskaa ajanvietettä eikä tuommosta mielipuolien sanasotaa ja paskanjauhamista...

Kiitos ei...
Ei ikinä
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 21, 2006 9:54 am

joo mut näillä on lääKITYS KOHDALLAAN :oops:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja mietiskelijä päivämäärä Ti Marras 21, 2006 4:29 pm

Älähän nyt! Suurin osa porukoista on tosi mukavaa sakkia, ainaskin omien kokemusten pohjalta, tosin meitähän on moneksi. Kehotan ainakin kokeilemaan, sillä saaq uusia kokemuksia ja uusia kavereita. Ajokokeet on minusta tosi mukava sosiaalinen tapahtuma, eikä pelkästään "ykkösten" ajattamista veren maku suussa. :wink:
mietiskelijä
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 21, 2006 5:53 pm

Laske vaan haiseva housuun.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Repun täyttäjä päivämäärä Ti Marras 21, 2006 6:54 pm

No sehän on aivan selvää, että ei tämä ajokoira touhu ole tervejärkisten touhua, mutta kuitenkin kirjoitustaitoa pitää olla sen verran että pystyy
tänne foorumille kirjoittelemaan.
Repun täyttäjä
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 21, 2006 7:20 pm

Käyhän nyt poika poloinen yhdet kokeet läpi ja kirjoita vasta sitten.
Kuinka voit kirjoittaa kokeista ,jos et ole niissä käynyt?
Tälläistä ja paljon mehevämpää tekstiä kuulee paikallisilla huoltoasemilla ympäri maata, mutta ne ei puhuttuna tunnu niin kovilta kuin täällä.
Ja baarissa niitä ei ainakaan sensuroida.
Useimmiten kokeissa on hurtti huumori , niinkuin pitääkin.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja veturiville66 päivämäärä Ke Marras 22, 2006 8:51 pm

kassinen kirjoitti:Ihan ittelläkin piti kirjautua että joskus pääsee jotain väläyttämään näillä sivustoilla muutamiin juttuihin sitä on tullu otettua vieraana kantaa mutta kun nämä jotkut vieraat suunnastaan kuvottavat..... eikö tälle sivustolle saatais se kirjautumis pakko mistä on ollut lehdessämmekin puhetta. Sen ymmärrän että esitellään rajujakin eriäviä mielipiteitä mutta kun vieraat huutelevat niin sille pitäisi saada jotain tehtyä minun mielestäni


Moro.

Samaa mieltä.
veturiville66
 

ViestiKirjoittaja veturiville66 päivämäärä Ke Marras 22, 2006 10:03 pm

mosse kirjoitti:Näitä "ei ikinä" tapaisia kokemuksia kun tulee lisää,niin ei tarvitse yhtään ihmetellä miksi kokeissa on niin vähän nuorta porukkaa,ja koe miesten keskikä on n. 95vuotta.Ne vanhat patutkin varmaan lopettaisivat harrastuksen,jos käyttäisivät nettiä ja huomaisivat minkä varassa tulevaisuus lepää.Eivät varmaan ilkeäisi enää tunnustaa kuuluvansa samaan joukkoon näiden"vieraiden"kanssa. :oops:


Moro.

"koe miesten keski-ikä on n.95vuotta"

...huh,huh(pyyhkii naurun kyyneleitä,ja yrittää kirjottaa samalla) :D
Kyllä irtosi nauruhermot kunnolla.Kiitos.

T:V-V
veturiville66
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ke Marras 22, 2006 11:43 pm

mosse kirjoitti:No joo,joo :wink: ite olen kohta nelikymppinen,ja nuorimmainen olen kokeissa melkein aina ollut.Minun pappa(jos ei olisi kuollut vanhuuteen)olisi samaa kaartia näiden kanssa. :? Ei siinä mitään,pahaa ole mutta nuorempiakin saisi mukaan tulla enemmän.


Moro.

No,onhan"Meillä"Täydetputket.Ei vais leikki leikkinä...
Itse en ole koekoiramiähiä,eikä ehkä koskaan sillä saralla tule kunnostauduttuakaan.Setämiehellä ja pikkuserkulla löytyy tuamarikortit,että toisaalta ei olis suuri kynnys sukeltaa mukaan koe touhuihin,mutta toistaiseksi riittää tää metsästys harrastus.Semmotteinen kyllä kiinnostais,että ruvettais tosissaan hommaan suomen kettukoiraa ja suomen jäniskoiraa.Noinniinku suuren mailman malliin.Tällä hetkellä on tosiaan tommonen "risteytys"AmerikanSuomalainen ja aika näyttää mitä siitä tuleman pitää.En väitä etteikö suomalaisesta löydy paljon hyviä esim.ketun ajureita,mutta kuinka pitkään voidaan jalostaa samoista kovista suvuista ilman seuraamuksia?

Jäniskoiria on varmaan määrällisesti paljon enemmän,jotenka sillä puolella ei ehkä ole niin kiire?

En ole mikään expertti,mutta oma mielipiteeni on,että alettaisiin rohkeasti jalostaan Suomen Kettukoiraa ottamalla,edelleen rohkeasti uutta verta muista kettua ajavista roduista.

Kokeissa ei ole tullu/tarvetta käydä,mutta arvostan suuresti ihmisiä jotka jaksavat sillä saralla.Täytyy muistaa,että täällä meuhkaavat öö.."asiantuntijat"ovat vain jäävuoren huippu(tai pohjasakka).oikeasti tuolla on paljon selvinpäin puuhaavia ammattilaisia jotka eivät paljon netistä perusta/tiedä.

Itse olen tasan 40v.ja aion istua kettupassissa vielä 80v.
Saas nährä millatteita koiria on sillo...

T:V-V
Vieras
 

ViestiKirjoittaja veturiville66 päivämäärä Ke Marras 22, 2006 11:46 pm

Anonymous kirjoitti:
mosse kirjoitti:No joo,joo :wink: ite olen kohta nelikymppinen,ja nuorimmainen olen kokeissa melkein aina ollut.Minun pappa(jos ei olisi kuollut vanhuuteen)olisi samaa kaartia näiden kanssa. :? Ei siinä mitään,pahaa ole mutta nuorempiakin saisi mukaan tulla enemmän.


Moro.

No,onhan"Meillä"Täydetputket.Ei vais leikki leikkinä...
Itse en ole koekoiramiähiä,eikä ehkä koskaan sillä saralla tule kunnostauduttuakaan.Setämiehellä ja pikkuserkulla löytyy tuamarikortit,että toisaalta ei olis suuri kynnys sukeltaa mukaan koe touhuihin,mutta toistaiseksi riittää tää metsästys harrastus.Semmotteinen kyllä kiinnostais,että ruvettais tosissaan hommaan suomen kettukoiraa ja suomen jäniskoiraa.Noinniinku suuren mailman malliin.Tällä hetkellä on tosiaan tommonen "risteytys"AmerikanSuomalainen ja aika näyttää mitä siitä tuleman pitää.En väitä etteikö suomalaisesta löydy paljon hyviä esim.ketun ajureita,mutta kuinka pitkään voidaan jalostaa samoista kovista suvuista ilman seuraamuksia?

Jäniskoiria on varmaan määrällisesti paljon enemmän,jotenka sillä puolella ei ehkä ole niin kiire?

En ole mikään expertti,mutta oma mielipiteeni on,että alettaisiin rohkeasti jalostaan Suomen Kettukoiraa ottamalla,edelleen rohkeasti uutta verta muista kettua ajavista roduista.

Kokeissa ei ole tullu/tarvetta käydä,mutta arvostan suuresti ihmisiä jotka jaksavat sillä saralla.Täytyy muistaa,että täällä meuhkaavat öö.."asiantuntijat"ovat vain jäävuoren huippu(tai pohjasakka).oikeasti tuolla on paljon selvinpäin puuhaavia ammattilaisia jotka eivät paljon netistä perusta/tiedä.

Itse olen tasan 40v.ja aion istua kettupassissa vielä 80v.
Saas nährä millatteita koiria on sillo...

T:V-V


Meinas toi nimimerkki jäädä taas pois.Sori
veturiville66
 

ViestiKirjoittaja jpitkaka päivämäärä To Marras 23, 2006 9:28 pm

'''
Viimeksi muokannut jpitkaka päivämäärä Su Huhti 26, 2009 7:30 am, muokattu yhteensä 1 kerran
jpitkaka
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Marras 25, 2006 12:52 pm

jpitkaka kirjoitti:Viime kokeissa oli paljon nuoria matkassa (useita alle 18v.). Ja yleisestikin henki oli hyvä. Minusta täällä foorumilla saa väärän kuvan koetapahtumista. Sitä paskanpuhumista kuulee sitten myöhemmin koetapahtumien ulkopuolella.


Ja tuloksia synty! Mutta tuolla oli piirin pahimmat selän takana puhujat paikalla. Ei voi käsittää mikä on heidän tarve jälkikäteen puhua paskaa toisten koirista. Varsinki ku omia koiria ei etes kokeiseen kehdata tuoda. :twisted:

Onneks nuo nuoret on parkkiintunu jo vuosia sitte. Ja saavat hyvillä koirillaan kavereita mukaan harrastukseen. Se on hyvä! On harrastajia vielä sitteki ku nämä patut ei enää mettälle pysty.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Marras 25, 2006 5:32 pm

mi ykkösestä ei ole pitkä matka sulkemiseen että silleen
Vieras
 

Seuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa