Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja einniem päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 6:42 am

He he, Vai että HYVE on puute,no jotta,vaan jos ei tiedä mitä pitäs ajaa niin se on kyllä jo puute :)
einniem
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja Rehellinen päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 6:50 am

einniem kirjoitti:He he, Vai että HYVE on puute,no jotta,vaan jos ei tiedä mitä pitäs ajaa niin se on kyllä jo puute :)

Uskon, että tietää kyllä, koska jänis saa kaikkein vauhdikkaimman kyydin. Hirveä on alkanut jo vähän aristella, kun sivistin häntä asiassa hieman. :evil:
Rehellinen
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja einniem päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 6:58 am

Mutta tämä foorumi kyseli puutteita tai mihin ominaisuuteen toivos parannusta.
einniem
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja Rehellinen päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 7:08 am

einniem kirjoitti:Mutta tämä foorumi kyseli puutteita tai mihin ominaisuuteen toivos parannusta.

No joo, vaikka ookin perusluonteeltani vaatimaton mies niin myönnän, että edellä kerrottu pohjaton epätoivoni sisältää ehkä pienen ylpeyden pilkahduksen. :D
Rehellinen
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja einniem päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 7:13 am

Jos tuosta nimetyn puutteen edellisestä löytää,niin minulle se tuottaa suorastaan TUSKAA :)
einniem
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja Rehellinen päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 7:20 am

einniem kirjoitti:Jos tuosta nimetyn puutteen edellisestä löytää,niin minulle se tuottaa suorastaan TUSKAA :)


Sanotaanhan, että tieto lisää tuskaa!!!!! :roll:
Rehellinen
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja einniem päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 7:29 am

Näin ,mutta tämä "tuska" on vain jalostajalle hyväksi ,kun se samalla lisää tietoa :) :)
einniem
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja Rehellinen päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 7:35 am

einniem kirjoitti:Näin ,mutta tämä "tuska" on vain jalostajalle hyväksi ,kun se samalla lisää tietoa :) :)

Näin se on nähtävä, jatkakaamme harjoituksia. :!:
Rehellinen
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja einniem päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 7:47 am

Näin yritetään tehdä,ja vaikka aiheeseen ei mitenkään liitykkään ,niin pidetään koirat hyvässä kunnossa ,niin syksyllä ovat sitten jo jonkunlaisessa kunnossa ,sillä jäniksen ja ketun ajaminen alussa on kovaa työtä,kelle tahansa.
einniem
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja mauni päivämäärä Ke Heinä 18, 2012 10:44 pm

Kävin 3 tuntia sitten kattomassa koiratalossa Kiran(englanninkettukoira)pentuja ja jätin oven auki.Niinkuin aina olen jättänyt sen auki,koska ei emo lähe mihinkään kun sillä on kolme viikkoset pennut.Mutta vielä mitä,kira karkasi ja nyt ajaa jänistä tuolla täyttä päätä.Olen aina luullut että emona oleminen menee mehtäinnon ohi koiralla mutta olin väärässä.Eli lisätään kiran heikkouksiin se että on "huono" emo....
mauni
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja kalkkis päivämäärä To Heinä 19, 2012 5:33 am

mauni kirjoitti:Kävin 3 tuntia sitten kattomassa koiratalossa Kiran(englanninkettukoira)pentuja ja jätin oven auki.Niinkuin aina olen jättänyt sen auki,koska ei emo lähe mihinkään kun sillä on kolme viikkoset pennut.Mutta vielä mitä,kira karkasi ja nyt ajaa jänistä tuolla täyttä päätä.Olen aina luullut että emona oleminen menee mehtäinnon ohi koiralla mutta olin väärässä.Eli lisätään kiran heikkouksiin se että on "huono" emo....


Tähän voi lainata erään muusikkon sanoja, kaikkea se näläkä tee täättää, tee tättää
kalkkis
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja mauni päivämäärä To Heinä 19, 2012 7:34 am

kalkkis kirjoitti:
mauni kirjoitti:Kävin 3 tuntia sitten kattomassa koiratalossa Kiran(englanninkettukoira)pentuja ja jätin oven auki.Niinkuin aina olen jättänyt sen auki,koska ei emo lähe mihinkään kun sillä on kolme viikkoset pennut.Mutta vielä mitä,kira karkasi ja nyt ajaa jänistä tuolla täyttä päätä.Olen aina luullut että emona oleminen menee mehtäinnon ohi koiralla mutta olin väärässä.Eli lisätään kiran heikkouksiin se että on "huono" emo....


Tähän voi lainata erään muusikkon sanoja, kaikkea se näläkä tee täättää, tee tättää

Kyllä taas tuli puolijumalalta tosi "viisas" kommentti.Ihanko tuon kommentin lauoit ylituomarin vai puolijumalan ominaisuudessa.Mies kommontoi kaikkea muuta paitsi tämän topiikin alkuperästä aihetta.Ps Joo kyllä kiralla oli nälkä kun sain sen ajosta kiinni puoli yhden aikoihin.Mitenkä sulla on koirat pelittänä 12 vuotiaana,onko vielä hienoja sukujas jatkana....Tarviiko koko ajan sun riitaa haastaa?Jos haluat riidellä kyllä musta vastuksen suat,tai riitele akkas kaa :D
mauni
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja kara päivämäärä To Heinä 19, 2012 10:19 am

Koira 4-vuotias narttu. Tuohinokka eli kettukoira. Liiaksi mieltynyt supikoiriin,ääni 5-6 ei tarpeeksi kuuluva. Tiukahko sekä haulla että ajossa, haukkukynnys turhan korkea. Tapaturma-altis ryskäävän tyylinsä johdosta. Toimittaa luolakoiran virkaa liiaksi, teloo itseään louhikoissa ja suulien alusissa.Ei huomioi autoja eikä liikennettä. Ei yhtään ehjää kautta,liiaksi sairaslomilla. Ulkomuodossa sanomista eturinnassa ja lantiossa.
kara
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja masa päivämäärä To Heinä 19, 2012 12:22 pm

kara, vaihtoehtoja tulossa kuukauden kuluttua noihin sun puutteisiin :wink:

niin ja omien heikkouksia en paljasta, niitä riittää, ku eivät ole vielä huippuja mutta tyydyttää, kolmea ruksia tavoitellaan...aika näyttää 8)
masa
 

Re: Kerro mitkä ovat koirasi heikkoudet

ViestiKirjoittaja kalkkis päivämäärä To Heinä 19, 2012 6:20 pm

mauni kirjoitti:
kalkkis kirjoitti:
mauni kirjoitti:Kävin 3 tuntia sitten kattomassa koiratalossa Kiran(englanninkettukoira)pentuja ja jätin oven auki.Niinkuin aina olen jättänyt sen auki,koska ei emo lähe mihinkään kun sillä on kolme viikkoset pennut.Mutta vielä mitä,kira karkasi ja nyt ajaa jänistä tuolla täyttä päätä.Olen aina luullut että emona oleminen menee mehtäinnon ohi koiralla mutta olin väärässä.Eli lisätään kiran heikkouksiin se että on "huono" emo....


Tähän voi lainata erään muusikkon sanoja, kaikkea se näläkä tee täättää, tee tättää

Kyllä taas tuli puolijumalalta tosi "viisas" kommentti.Ihanko tuon kommentin lauoit ylituomarin vai puolijumalan ominaisuudessa.Mies kommontoi kaikkea muuta paitsi tämän topiikin alkuperästä aihetta.Ps Joo kyllä kiralla oli nälkä kun sain sen ajosta kiinni puoli yhden aikoihin.Mitenkä sulla on koirat pelittänä 12 vuotiaana,onko vielä hienoja sukujas jatkana....Tarviiko koko ajan sun riitaa haastaa?Jos haluat riidellä kyllä musta vastuksen suat,tai riitele akkas kaa :D

Siittä huolimatta vaikka maunilla menee kaikki keljuilun piikkiin; Emonkoiran riistavietti eli metsästysinto on kaikista voimakkaimmillaan pentujen tullessa tuohon maunin mainitsemaan ikään. Se on luonnon laki emon tulee huolehtii pennuilleen ruokaa, ettei ne kuole nälkään. On vielä olemassa emokoiria jotka ahmivat ruokansa ja oksentavat pennuilleen lisäruokaa, tämä ominaisuus on jo onneksi väistymässä koiristamme. Maunin mielestä tulee olla vähintäinkin puolijumala ennen kun tälläisen asian ymmärtää. Ps. minulla on niin viisas vaimmo ettei Hän rupea tukkanuottasille kaljupäisten kanssa :lol:
kalkkis
 

EdellinenSeuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa