Tyssäs harrastus ennen kun alkokaan!!

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

ViestiKirjoittaja Mehtäjänis päivämäärä La Marras 25, 2006 6:33 pm

Minä kans!
Sorry, virheviesti:ei kuulu tähän keskusteluun
Mehtäjänis
 

ViestiKirjoittaja Mehtäjänis päivämäärä La Marras 25, 2006 6:37 pm

Täältä ainakin! Taas virhe! En osaa enää olla täällä. Huilaan vähän
Mehtäjänis
 

Re: Tyssäs harrastus ennen kun alkokaan!!

ViestiKirjoittaja calle päivämäärä Ma Marras 27, 2006 9:14 pm

Ei ikinä kirjoitti:Helvata lukenu tässä näitä keskusteluja ihan vaan kun olis ollu tarkotus käyttää koiraa kokeissa kuhan aika kypsä, mutta täähän on -&%¤#&£#- sairasta touhua!!!!

Kyllä taitaa olla minä ja mehtikaverit ainoita joitten tarvii minun koiraa arvostaa...mulle mehtuu ja koiran kanssa touhuuminen on tarkotus olla hauskaa ajanvietettä eikä tuommosta mielipuolien sanasotaa ja paskanjauhamista...

Kiitos ei...


minusta ei missään tapauksessa sais jättää kokematta oman koiran edistymistä kokeissa näitten sivujen perusteella. saattaa olla että todellisuus jossain on samanlainen kuin näillä sivuilla mutta rohkenen sanoa että suurin osa meistä olemme kuitenkin ihan ok porukkaa. valitettavasti p.jauhaminen nousee esille aika paljon mutta ei siinä auta kuin itse yrittää vaan pysyä asiassa toivoen että paska joskus loppuu ja jauhamisesta tulisi asiaa !
calle
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ti Marras 28, 2006 7:54 am

Jos ei tosimiesten harrastus kiinnosta, voi siirtyä pitsinnypläämiseen.

Ps. Terve kritiikki on paikallaan.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Joulu 01, 2006 8:33 am

Mitä korkeammalla ajokoiraorganisaatiossa sitä härskimpi haukku ja sitä huonompi ottamaan vastaan toisen mielipiteitä! Kyllä näillä sivuilla on selvät viitteet koko köörin toiminnasta vaikka kuinka joittenkin kirjoituksia poistetaan aika-ajoin.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 02, 2006 1:56 pm

Aika ja raha hukkaan, paha maku suuhun
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 02, 2006 3:41 pm

Harrastuksessa ei raha ja aika mene hukkaan, jos näin on sopii vaihtaa harrastusta tai maata vain sohvalla
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 02, 2006 3:59 pm

Anonymous kirjoitti:Aika ja raha hukkaan, paha maku suuhun
KANNATTAIS PESTÄ HAMPAAT JOSKUS :!: :!: :!:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Su Joulu 03, 2006 4:05 pm

Tosiviksua väkeä!
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Ma Joulu 04, 2006 9:42 am

Vallan viisasta. :oops:
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Jere 18 päivämäärä Ma Joulu 04, 2006 5:22 pm

Itse olen nuori ja kokematon ajokoiraharrastaja. Tässä muutama viikko sitten ajattelin kohta 2 vuotiaan koirani olevan sellaisessa kunnossa, että voisin viedä sen kokeeseen tammi- helmikuussa.

Sattumalta törmäsin surffaillessani näille sivuille ja rupesin lukemaan näitä viestiketjuja läpi. Yllätyin suuresti näistä kirjoituksistanne. Vaikka tiedän, että nettiin mahtuu monenlaista kirjoittajaa ja kaikki kirjoitukset eivät ole totta niin kyllä ei silti kovin positiivinen kuva tullut näistä ajokoehommista.

Näitä kirjoituksia täällä lukiessani olen koko ajan enemmän kallistunut sen puolelle, että taidan pysyä reppumiehenä ja olla sekaantumatta näihin koetouhuihin. Tokihan ajokokeet ovat hyvä paikka arvostella koiran todellista osaamista ja myös jalostuksen kannalta se on hyvin tärkeä juttu, mutta käsitykseni ajokokeissa käynnistä on melko negatiivinen. Älytöntä kateutta, riitelemistä ja paskanjauhamista taitaa olla koko touhu :!:

Minulle riittää se, että saan kuunnella suomenajokoiran laulua metsässä ja aina silloin tällöin palkita koira jäniskaadolla hienosta ajosta. Tällä hetkellä ei ole minkäänlaista tarvetta tulla kokeisiin kinaamaan ja kuuntelemaan paskanpuhumista. Paljon mieluummin olen yksin tai kavereiden kanssa metsässä tulilla, koirani ajoa kuuntelemassa ja seuraillessa. :wink:

Ei kiitos myös minun puolesta! :!:
Jere 18
 

ViestiKirjoittaja Jere 18 päivämäärä Ma Joulu 04, 2006 5:55 pm

Ja vielä lisäyksenä edelliseen viestiini heittäisin kysymyksen.

Miksi teidän tarvitsee harmitella ja ihmetellä, että miksi nuorta väkeä ei kiinnosta tulla ajokokeisiin ja tähän harrastukseen mukaan?

Miettikääpä sitä! :lol:
Jere 18
 

ViestiKirjoittaja Penari päivämäärä Ma Joulu 04, 2006 5:55 pm

Itsekkin ostin muutaman Ajokoiralehden,jäi negatiivinen maku suuhun. Oli siellä kyllä hyviäkin juttuja.
Penari
 

ViestiKirjoittaja jpitkaka päivämäärä Ma Joulu 04, 2006 8:19 pm

'''
Viimeksi muokannut jpitkaka päivämäärä Su Huhti 26, 2009 7:31 am, muokattu yhteensä 1 kerran
jpitkaka
 

ViestiKirjoittaja -Tara- päivämäärä Ma Joulu 04, 2006 8:28 pm

Jere 18 kirjoitti:Ja vielä lisäyksenä edelliseen viestiini heittäisin kysymyksen.

Miksi teidän tarvitsee harmitella ja ihmetellä, että miksi nuorta väkeä ei kiinnosta tulla ajokokeisiin ja tähän harrastukseen mukaan?

Miettikääpä sitä! :lol:
Tuo on aiheellinen kysymys, jokaisessa metsästyskoira kokeessa :roll: Itellä taitaa yksi rotu jäädä näistä kokeista muuten ulos, just tuon harrastaja joukon ''tympeyden'' vuoksi ja täytyy noistaa hattua jos joku nuori uskaltaa tulla harrastukseen mukaan ennakkoluuloista huolimatta.
Kyllä kuitenkin ajokoira porukkassa on enempi näitä fiksuja tyyppejä, vaikka joskus saattaakin tuntuu ihan muulta...
-Tara-
 

EdellinenSeuraava

Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa