Kopin pehmikkeet!

Täällä voit vaihtaa mielipiteitä. Kirjoitukset voivat olla "räväköitäkin" mutta niiden tulee olla asiallisia.

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Joulu 22, 2006 8:14 am

Olipa se vaatetta tai jotain kuitua, on sitä oltava tarpeeksi. Silloin ei kyynärpäihin ja kinnerniveliin tule karvattomia hankautumia.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja ketustaja päivämäärä Pe Joulu 22, 2006 11:00 am

On ollut syyskuulta lähtien käyttö kokemusta.
Koirat vierasti vähän aluksi puun hajua mutta äkkiä tottuivat, hyvää kun ei ole pölyä kopissa pahnoihin tai muihin korvikkeisiin verrattuna .
Ja ei ole kopinlämmittimet olleet pölyssä niin kuin aiemmin.
Olen vain lisännyt rutirexia koppeihin tarpeen vaatiessa .

Omilla koirillani kyllä pehmikkeet on pysynyt kopeissa, on eteisellä oleva kopit johon on jäänyt jos jaloissa meinaa mukaan tulla.
Että omasta mielestäni ei voi muuta kuin antaa positiivistä palautetta tuotteelle.
Ainut miinus on hinta :cry: , itse maksoin paikallisessa agrimarketissa 28€ paali .
ketustaja
 

ViestiKirjoittaja ketustaja päivämäärä Pe Joulu 22, 2006 11:27 am

Jos käytte pohjanmaalla keskisen kyläkauppalla,niin sieltä löytyy myös sellainen kauppa kuin tukkuliike mikko keskinen jolla on myös myynnissä rutirexia hintaa oli 23€ paali muistaakseni.
Meinaan hakea seuraavan sieltä kun matka ei ole este ja kun googlettaa rutirex niin sieltä löytyy myös tietoa näistä suomenmaalla olevista jälleen myyjistä :wink: .
ketustaja
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Joulu 22, 2006 11:43 am

Soittele epiralle niin kyllä sieltä varmaan ollan halukkaita suoraankin myymään ja kiitolinja tuo ne kotiin asti ja voi sieltä käydä noutamassakin.

Olin maatalaous näyttelyssä seinäjoella tämän epiran niina kotilaisen jutuissa , se antoi hinnaston noista kuljetuksita .

Ei taida olla enään tallessa, mutta laita postia sinne menemään tai soittele, niin eiköhän petellekin löydy kopin pehmikettä.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja ketustaja päivämäärä Pe Joulu 22, 2006 11:44 am

Soittele epiralle niin kyllä sieltä varmaan ollan halukkaita suoraankin myymään ja kiitolinja tuo ne kotiin asti ja voi sieltä käydä noutamassakin.

Olin maatalaous näyttelyssä seinäjoella tämän epiran niina kotilaisen jutuissa , se antoi hinnaston noista kuljetuksita .

Ei taida olla enään tallessa, mutta laita postia sinne menemään tai soittele, niin eiköhän petellekin löydy kopin pehmikettä.
ketustaja
 

ViestiKirjoittaja Katjuska päivämäärä Pe Joulu 22, 2006 11:56 am

oon miettinyt että laitan sinne koppiin Ruti-rex koppipehmikettä.Nyt sillä ei ole muuta kuin räsymatto siellä,että kun sitä pehmikettä sinne laitan niin miten se suhtautuu?tuleeko ne kuivikkeet ulos kopista sitä mukaan kun niitä sinne laittaa vai pysyykö ne siellä??


Vetokoirapuolella tuntuu aika monella olevan tätä ruti-rexiä käytössä. Pehmikkeellä aluksi melko voimakas ominaistuoksu, joten kannattaa "antaa tuulettua" ennen koppiin laittoa tai varautua siihen, että koira kantaa muutaman kerran pehmikkeet ulos. Parin "ulkoilutuskerran" jälkeen haju lieventynyt ja on sen jälkeen koirillekin kelvannut kopin sisälle.
Katjuska
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä Pe Joulu 22, 2006 8:34 pm

Vanhat käytöstä poistetut vaatteet ovat meillä osoittautuneet kaikista parhaiksi, niissä kun on vielä tuttu ja turvallinen lauman hajukin, eivätkä kitkua tärpätille, niinkuin puu purut.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja waldo päivämäärä La Joulu 23, 2006 2:45 pm

Meillä ollut tuota ruti-rexsiä kopissa lokakuusta lähtien. Voin suositella oman kokemuksen perusteella. Koiruudet tykkäävät kovasti nukkua pehmukkeen seassa. Ulos asti ei ole tullut tassujen mukana,lattialla välillä on,josta helppo nostaa takaisin petiin.
Itse haettiin tuo paali epiran tehtaan myymälästä ja maksoi siellä 18e. Et ei ollut kovin kallis. Paali on todella riittoisa.
waldo
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 23, 2006 3:39 pm

On tuo ruti-rex paljon parempi kuin vanhat vaatteet.
Meillä vaatteet ja matot kannetaan pian ulos. ja unohdetaan sinne.
Vanha koira ehkä ei näin tee.
Ruti-rex tuoksuu hetken voimakkaalta ,mutta se on luonnollinen haju joka häipyy pian ,eikä ole haitannut ajoja.
Siinä on myös se etu ,että koirat saavat muokata makuuksensa mielensä mukaiseksi.
Vieras
 

ViestiKirjoittaja Vieras päivämäärä La Joulu 23, 2006 3:56 pm

Meidän 2,5 vuotiaan ajokkitytön kopissa on syksystä lähtien käytetty RUTI-Rexiä kuivikkeena. Aito luonnontuote, joka imee hyvin kosteuden eikä haise pahalle. Ainakin meidän tyttö pitää siitä - joten suosittelen !
Vieras
 


Paluu KESKUSTELUPALSTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa