Näyttelyt ja Arvostelut

Asiaa näyttelyistä, koiran esittämisestä ja muuta näyttelyihin liittyvää porinaa

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Antti päivämäärä Su Touko 02, 2010 8:16 pm

Kyllä se Kasperin tivakkalainen A-lonkkainen on kuvan perusteella. :wink:
Antti
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Su Touko 02, 2010 8:55 pm

Saattaapi tuo olla b tai jopa c :shock:
Ruippa
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Ma Touko 03, 2010 3:01 pm

Hah hah...villi arvaus E-A???? :wink: Mahtuuko toleranssiin? En ole niin hurja, että arvuuttaisin kuvista..hohoijaa miksi tarvitsisimme virallisia kuvia :wink: :wink: Mukava näin keväällä, kun syntyy ja löytyy uusia ideoita/kykyjä :wink: Mulla on tuossa tarhassa A-lonkkainen ja vaikka kuinka vertaisin Tanea siihen niin pirukaan ei näe nahkan läpi saati liikkeistä mikä on Tanen tulos. Yhtä rivakasti liikkuvat.
Kasperi
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ma Touko 03, 2010 3:19 pm

No minun tarkka on kuitenkin B. Liikettä en oo nähnyt, mutta luulisin, että 10 kilsa taittuu suht. mukavasti. Jos juoksu pyörän rinnalla ei maistu silloin on A. Käytä kuvissa, minun diagnoosin saat ilimatteiks.
ps. minä katselin siellä pentukuvissa 8kk -kuvaa. :wink:
Ruippa
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Ma Touko 03, 2010 4:58 pm

Kumma arvio :wink: Minun Patulla on A-lonkat ja koira on hurja juoksemaan pyörän rinnalla matkasta riippumatta. :wink:
Mitä kuviin tulee niin en ole varma vienkö nuorukaista ollenkaan.En ole kilp toiminnassa enää mukana joten metsässä ei kysellä lonkkien kirjaimia. :wink: riittää kun jussi tulee ennen koiraa passiin :wink: On tullut tähän asti :wink:
Kasperi
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ma Touko 03, 2010 5:37 pm

Käytä 15 kk jälkeen kuvassa, niin ei jiä vaivoomaan ja voit "laulaa minut suohon" :wink: :D
Ruippa
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Ti Touko 04, 2010 3:20 pm

Ei ole tarvetta jodlata ketään suohon :wink: ja ei oikeasti itseäni enemmälti kiinnosta lonkkakuvat. Terve koira näyttääkin terveeltä. Olihan mulla C/D lonkkainenkin ja laitoin maalämpöön. Miten olisi käynyt jos en olisi kuvauttanut? Tieto lisää tuskaa. :(
Kasperi
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ti Touko 25, 2010 11:37 pm

Tään kesän näyttelyissä ei taida ollamuita kuin nuo parhaiten menestyneet :shock: pelkästään niitten esilletuominen menee jo mainostuksen puolelle :) :| :mrgreen:
Ruippa
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ke Touko 26, 2010 12:11 am

Tervepäinen c-lonkkainen vahvaluonteinen narttu :lol: Päässä vähän sanomista, elä nyt ota hernettä :lol: Erinomaiset kestävät käpälät. lähes kalliimpi ruskea :wink: väri.
Ruippa
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Ke Touko 26, 2010 12:45 am

Kirjoittaja Ruippa päivämäärä 27 Huhti 2007, 09:17

Minä jättäisin itselle tuon keskimmäisen nartun. Siitä näyttää tulevan ajava koira.
--------------------------------------------------------------------------------
Keskeltä ylempi on harkinnassa. Ehkä Käytöksen perusteella on minua miellyttävä "touhuperse". Periaatteessa ihan sama kuka jää kotiin, jos menee koira pilalle niin ei voi kun itseään syyttää.

Kumpi se nyt noista on ?
Ruippa
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Su Touko 30, 2010 7:16 pm

Susihukkanen kirjoitti:En ota hernettä, en, sillä tottahan se on että pää saisi olla jalompi. :) Mutta kuitenkin, onko tuo päävärkki muka niin paha että sitä pitää sinisellä rätkäyttää, määtijä. :lol:

Korvienväli on kunnossa, mutta valitettavasti ne lonkat ei ole C, vaan A/A. Sitäpaitsi, ihan väärin tuossa sanoin että "huonoin koira", tarkoitti vaan huonoimman näyttelyarvostelun saanutta, kyseinen koira on kyllä ihan ehdottomasti oma suosikkini, kertakaikkisen nappiosuma.

Ja kyseinen koira on äärimmäinen vasemmalta. :)


Usko Sh tohtori Sykeröä... kyllä ne ovat C/C kun kerran hän niin sanoo.... :mrgreen: :mrgreen:
Kasperi
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja vilskari päivämäärä Ma Heinä 12, 2010 10:15 pm

Ajavil koiril olis melkein parempi et koira ajais ittes käyttövalioks ens ja vast sit hakis ne muotopuolen tulokset.
Näyttelys kun koira nuorena voi saada toiselt tuomarilt H : n ja toiselt Sertin .
Nuorel koiral kun se kehäs esiintyminenki voi olla outoo tottumattomal.
Ajopuolel koiran tulokset usein paranee iän lisääntyes.
Näyttelytulokset voi muuttuu iän lisääntyes joko paremmaks tai huonommaks ,ihmisetkin muuttuu kun ikää tulee.
vilskari
 

Re: Näyttelyt ja Arvostelut

ViestiKirjoittaja Kasperi päivämäärä Su Joulu 05, 2010 10:09 am

Ennenhän oli?? että sertiä ei saanut ilman ajokoetulosta, muistankohan väärin. Se sääntö poistaisi jonninjoutavat silkkipallit ja nyttelytähdet jalostuksesta. Nyt ajokoira voi olla vaikka maailman valloittaja :wink: :wink: ajamatta pätkääkään jänistä saati käymättä yhdessäkään kokeessa.
Kasperi
 

EdellinenSeuraava

Paluu KEHÄNLAIDALTA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron