Kalajoen kokeet 26.2-12

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja piika päivämäärä Su Helmi 19, 2012 11:17 pm

Tervehdys! Vielä olisi kolme paikkaa auki 26.2 olevaan kokeeseen. Maastot lähes samat kuin Pyhäjoella! Olkaa nopsana niin pääsette mukaan! Ilmoittautumiset p 050-4619580 PS. tytille on ERIKOISPAIKKA tuomarit valmiina jos koira on OMALLA NIMELLÄ :D
piika
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja tytti päivämäärä Ma Helmi 20, 2012 2:35 pm

No just koiran ikä riittäs kokeisiin,vois se ajaa Kalajoella piru ykkösen.Mut kyllä mä tuon jämyt tuomarit mukana, :lol:
tytti
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja joopasejoo päivämäärä Ma Helmi 20, 2012 6:54 pm

tytti kirjoitti:No just koiran ikä riittäs kokeisiin,vois se ajaa Kalajoella piru ykkösen.Mut kyllä mä tuon jämyt tuomarit mukana, :lol:


mulla on tytti valmiiksi voijeltu sukset..meinaan ottaa niitä jänishavaintoja usseempia :wink:
joopasejoo
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja viivamies päivämäärä Ma Helmi 20, 2012 7:14 pm

Lumikengät jos ottais sinne mukkaan,helepompi rytikösä pyörähellä.
viivamies
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja narttu päivämäärä Ma Helmi 20, 2012 8:12 pm

tytti kirjoitti:No just koiran ikä riittäs kokeisiin,vois se ajaa Kalajoella piru ykkösen.Mut kyllä mä tuon jämyt tuomarit mukana, :lol:


Jämyjähän niiden pitäisi olla kaikki :idea: , sama sääntövihko kaikille :!: Vai oletko itse erilainen :?: . :shock:
narttu
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja tytti päivämäärä Ma Helmi 20, 2012 8:16 pm

narttu kirjoitti:
tytti kirjoitti:No just koiran ikä riittäs kokeisiin,vois se ajaa Kalajoella piru ykkösen.Mut kyllä mä tuon jämyt tuomarit mukana, :lol:


Jämyjähän niiden pitäisi olla kaikki :idea: , sama sääntövihko kaikille :!: Vai oletko itse erilainen :?: . :shock:

Eihän siitä niin kauan oo ku olin sinun koirall tuomarina,eikö siinä muutama miinus tullu.
tytti
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja rotta päivämäärä Ti Helmi 21, 2012 8:53 pm

narttu kirjoitti:
tytti kirjoitti:No just koiran ikä riittäs kokeisiin,vois se ajaa Kalajoella piru ykkösen.Mut kyllä mä tuon jämyt tuomarit mukana, :lol:


Jämyjähän niiden pitäisi olla kaikki :idea: , sama sääntövihko kaikille :!: Vai oletko itse erilainen :?: . :shock:

onks nartulla jämyt koirat.
rotta
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja narttu päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 10:25 am

tytti kirjoitti:
narttu kirjoitti:
tytti kirjoitti:No just koiran ikä riittäs kokeisiin,vois se ajaa Kalajoella piru ykkösen.Mut kyllä mä tuon jämyt tuomarit mukana, :lol:


Eihän siitä niin kauan oo ku olin sinun koirall tuomarina,eikö siinä muutama miinus tullu.


Sulkea olisi pitänyt, muttei sinulla kantti pitänyt :mrgreen: .
Sama tarina, kun olit tuomarina sille........kaverisi koiralla :idea:. You know :?: :!:
narttu
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja tytti päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 2:00 pm

Sulkea olisi pitänyt, muttei sinulla kantti pitänyt :mrgreen: .
Sama tarina, kun olit tuomarina sille........kaverisi koiralla :idea:. You know :?: :!:[/quote]
Nyt en kyl tiedä mistä koirista sä höpiset.
tytti
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja forester55 päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 5:17 pm

Täällä jo suljetaan koiria, vaikka kokeet on pitämättä :cry:
forester55
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja narttu päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 7:29 pm

forester55 kirjoitti:Täällä jo suljetaan koiria, vaikka kokeet on pitämättä :cry:


No höh :!: . Me muisteltiin menneitä :roll:
narttu
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja Antti päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 7:52 pm

Olette te kovia Ajokoiramiehiä. Miinustatte. Se on kova juttu. Harrastuksen kliimakseja, joita vain eliittijoukot harjoittavat.

Voi voi, kumpa minustakin tulisi isona poikana yhtä kova Ajokoiramies!
Antti
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja kalkkis päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 9:14 pm

Jollei kokeissa miinusteta niin jälkikäteen nurkantakanna ryypyllä kokeen jälkilöylyissä tuumaillaan, jotta olisi pitänyt miinustaa. Niinhän se Tyttikin kirjoitteli jollain palstalla, että Eppuakin olisi pitänyt miinustaa. On se komiaa :lol:
kalkkis
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja tytti päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 9:41 pm

kalkkis kirjoitti:Jollei kokeissa miinusteta niin jälkikäteen nurkantakanna ryypyllä kokeen jälkilöylyissä tuumaillaan, jotta olisi pitänyt miinustaa. Niinhän se Tyttikin kirjoitteli jollain palstalla, että Eppuakin olisi pitänyt miinustaa. On se komiaa :lol:

Kerropas kalkkis missä noin kirjoittanu.Älä ota ennää ku nuin näät. :D
Viimeksi muokannut tytti päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 10:12 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
tytti
 

Re: Kalajoen kokeet 26.2-12

ViestiKirjoittaja hersy päivämäärä Ke Helmi 22, 2012 10:11 pm

mahtaa olla mahtavat kokeet tulossa,jo nyt ukkelit noin kuumana. :lol:
hersy
 

Seuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa