k-pirkka ajot

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

ViestiKirjoittaja Onni päivämäärä Pe Loka 12, 2007 2:43 pm

No voi v....u mitä tekstiä.
Jos tässä jonkun suoritus pitäis hylätä niin se on sen koiran tulos, jonka omistaja hommasi kyseiset tuomarit sinne. Kyllä kokeisiin kuuluu pienet "lämmikeryypyt", senhän jo vaatii perinnekin ja perinteitä pitää vaalia.
Toivottavasti saan ryyppyjä viikonlopun tuomaroinnissa tai....

HYVÄ koira toi Bella, kiinnostas vaan hinta millä sais sen omaan tarhaan.
Onni
 

ViestiKirjoittaja Wille päivämäärä Pe Loka 12, 2007 5:42 pm

Kyllähän tämän tapauksen tuomareilla varmasti oli viivat vedettynä ennenkuin koiranomistaja antoi heille suuren pullon lähtiessään hakemaan koiraansa. Samoin heillä oli mitä ilmeisimmin numerot jo annettuna, toinen tuomarihan on ylituomarismies. Liikaa miehet tämän jälkeen juopuivat sehän on tullut selväksi, mutta uskon koiran ansainneen tuloksensa , ja jo hyvin kokeneen koiranomistajan oppineen taas jotain. Asiaahan saa tietysti spekuloida kuinka tahansa, siihen meillä lienee oikeus.
Wille
 

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

sen verran minäkin oon ollut tuon ylituomari miehen kans metässä ettei varmasti tartte ootta iltapäivälle juopumusta :mrgreen: aina on menny lekkeri jos toinenkin,samainen herra on"piirtänyt"minunkin jo edesmenneelle koiralle kovan ykkösen.
ramaani
 

ViestiKirjoittaja metsämies5 päivämäärä Pe Loka 12, 2007 7:06 pm

Niin kauvanko ihmiset kilpailevat ja tuomaroivat sattuu vilppiä suuntaansa toiseen. Kateus se on pahin voima joka suomalaisen miellessä jyllää. Onnea voitolle hyvä koira voitti. Siitä puhe mistä puute...!
metsämies5
 

ViestiKirjoittaja Hippu päivämäärä Pe Loka 12, 2007 7:20 pm

Paras on voittanut.
Pulinat pois.
Keskitytään tuleviin kokeisiin.
Hippu
 

k-pirkka ajot

ViestiKirjoittaja Heppu päivämäärä Pe Loka 12, 2007 7:39 pm

ahaa näinkö on tuloksia tullut :lol: Tule ramani tänne savoon niin tyhjenelään lekkereitä :wink: ja katotaan armoton metsästys into koirilta tiijä vaikka satutaisiin samaan puskaan
Heppu
 

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Pe Loka 12, 2007 7:45 pm

voinhan minä tullakkin,tuletko tuomariksi?
ramaani
 

k-pirkka ajot

ViestiKirjoittaja Heppu päivämäärä Pe Loka 12, 2007 7:49 pm

Voisinpa tulla otetan yheyttä laita yv:etä
Heppu
 

ViestiKirjoittaja Wille päivämäärä Pe Loka 12, 2007 7:52 pm

ramaani kirjoitti:sen verran minäkin oon ollut tuon ylituomari miehen kans metässä ettei varmasti tartte ootta iltapäivälle juopumusta :mrgreen: aina on menny lekkeri jos toinenkin,samainen herra on"piirtänyt"minunkin jo edesmenneelle koiralle kovan ykkösen.


Toivottavasti näin ei käynyt kokeissa joissa olit paroonin kanssa kärkisijoilla

Tiedoksi ,omille koirilleni ei kokeissa piirrellä mitä sattuu muuten minullakin on asiaa ylituomarin koppiin. Rajatapaukset on luku sinänsä.
















a.
Wille
 

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä Pe Loka 12, 2007 7:59 pm

tuon halusinkin kuulla,arvasin et joku alkaa epäillä jo edesmenneen koirani tuloksia ku kirjoitin et onhan tuo kohua herättänyt tuomari vetäny viivaa minunkin koirille....mites se nyt minun koirille ois vetäny viivaa miten sattuu, kun nyt uskotte tulokseen kuin kirveen silmään :mrgreen:
ramaani
 

ViestiKirjoittaja vipukinttu päivämäärä Pe Loka 12, 2007 10:09 pm

ramaani kirjoitti:tuon halusinkin kuulla,arvasin et joku alkaa epäillä jo edesmenneen koirani tuloksia ku kirjoitin et onhan tuo kohua herättänyt tuomari vetäny viivaa minunkin koirille....mites se nyt minun koirille ois vetäny viivaa miten sattuu, kun nyt uskotte tulokseen kuin kirveen silmään :mrgreen:
Miksi itse epäilet????????????????????????
vipukinttu
 

ViestiKirjoittaja Wille päivämäärä La Loka 13, 2007 2:28 pm

ramaani kirjoitti:sen verran minäkin oon ollut tuon ylituomari miehen kans metässä ettei varmasti tartte ootta iltapäivälle juopumusta :mrgreen: aina on menny lekkeri jos toinenkin,samainen herra on"piirtänyt"minunkin jo edesmenneelle koiralle kovan ykkösen.


Ramaani kovana kilpailumiehenä harvoin on tuomarina, joten on aiheellista olettaa että juuri hän on tarjoillut ko. ylituomarimiehelle ponantsaa reippaasti jo aamupäivällä, koska tuntuu tietävän herran juopumustyylin.
Vaivaako ramaania Forsin koiran onnistuminen, ja oman epäonnistuminen koska hän juuri eniten mollaa tulosta. Olivatko tuomarit jo aamulla epävireessä vai olisiko mahdollista asioiden tapahtuminen Forsin kertomalla tavalla.
Wille
 

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä La Loka 13, 2007 4:02 pm

ei minua vaivaa kenenkään onnistuminen,kunhan kirjottelen asiasta et saadaan keskustelua...ja senkin takia kirjotan kun näin kuinka huonossa kunnossa tuomarit oli,toinen tosi huonossa kunnossa.minun mielestä tuomarien pitäs omin avuin päästä ylituomarin puheille.....ei lykkäämällä :mrgreen: no joo nyt tää riittää minun osalta,jatkakaa te tällä osiolla :roll:
ramaani
 

ViestiKirjoittaja Kyrvis päivämäärä La Loka 13, 2007 6:12 pm

Seli seli!!! Miten Heli?? Ei taida pelata ollenkaan??
Kyrvis
 

ViestiKirjoittaja ramaani päivämäärä La Loka 13, 2007 6:49 pm

suhteellinen käsitys tuo pelaaminen,karsinnoissa oli 56 koiraa ja helillä 16.paras tulos....pirkka-ajoissa toinen vain jäi tosi lyhyeksi,kyl heli ajaa vie pari ykköstä tälle syksyä...nyt kun olisi aikaa kisata,ni seuraavat 2-3 viikkoa on huonosti kisoja.
ramaani
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa