Tavoitteet kaudelle 2007-2008

Asiaa ajokokeista, näyttelyistä, valmennuksesta, metsästyksestä

ViestiKirjoittaja Hylsysoppa päivämäärä La Maalis 17, 2007 6:39 pm

Saada rodulle ensimmäinen ajotulos suomessa.
Pitäis vaan jostai löytää ens kaudeksi yksi tuomari kokeisiin.
Hylsysoppa
 

ViestiKirjoittaja huippuhaukku päivämäärä Ma Maalis 19, 2007 11:15 am

Että saisi aikaa mahdollisimman paljon rakkaan harrastuksen parissa. Koiralle terveyttä. Toiveissa myös, että nuori koira kehittyisi entiseen malliin myös ensi kaudelle.

Toiveissa myös saada kuulla niin omalta kuin vierailtakin koirilta niitä upeita, huippuhaukkuisia ajoja, jotka saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiissä. Viime kaudelle sattui omalle koiralle about viisi ajoa, joiden aikana tuntui, että tulisipa kaikki maailman ajokoiraharrastajat nyt kuuntelemaan. Valitettavasti oli aika pirusti myös niitä nokkimisia, jolloin toivoi, ettei kukaan vaan kuulisi tai ainakaan tunnistaisi koiraa :oops:
huippuhaukku
 

ViestiKirjoittaja tiinamo päivämäärä Ke Maalis 28, 2007 10:34 am

Ne, jotka lukivat vuosikokouksessa jaetun vihkosen tarkkaan, niin tietävät, että pentu on plakkarissa, mutta mistä, mistä, sitä jään mietiskelemään :)
tiinamo
 

ViestiKirjoittaja HeMaSa päivämäärä Ma Huhti 09, 2007 5:13 pm

Alkukesästä syntyy huippulahjakkuus ja sen emästä tuleepi ens syksynä kva.... tällaiset toiveet tulevaan.
HeMaSa
 

ViestiKirjoittaja Iitapiru! päivämäärä Ti Huhti 10, 2007 4:10 pm

Tavotteena olis saaha Saagalle sulan ykkönen ja toisena tavotteena olis saaha "Hissu" rämistelemhän täysilä jäneksen peräsä -&%¤#&£#-ä haukula. Siinäpä on mulle tavotetta ihan tarpeeksi. Katelhan sitte syssympänä, onnistuuko. Piru tietää, vaan ei kerro.
Iitapiru!
 

Opettelua!

ViestiKirjoittaja Celia päivämäärä Ti Touko 08, 2007 4:30 pm

Minun tavotteet ei päätä huimaa... Olis tarkotus päästä jyvälle näyttely ja ajokoe hommista vanhemman koiran kanssa ja kouluttaa pentua. Ehkä jos ampus vaikka ekan jänönsäkin vanhemmalta koiralta... Siinäpäs sitä jo oliskin tavotetta! *minä olen keltanokka*
Celia
 

ViestiKirjoittaja Ruippa päivämäärä Su Touko 13, 2007 10:40 pm

tonik kirjoitti:Ja huomenissa hakemaan penikkaa kotio päin. 5 tuntia/suunta, on siinä pennulla olemista... ...Mitäs jos alottais jo heinäkuussa, niin sais ne ykköset talteen jo syyskuulta...


Mistäs tuommoisia penikoita :? jäikö yhtään narttua jäljelle, jos vaikka kantanartuksi :wink:
Ruippa
 

ViestiKirjoittaja tikka 412s päivämäärä Ma Touko 14, 2007 10:18 am

minun tavoitteet on olla osallistumasta kokeisiin tuomarina/koiralla, metsällä käynti on paljon rennonpaa, ja koiralle vaativampaa.Nyky säännöillä koira kuin koira tulee valioks, valion arvo on kärsiny inflaation.
tikka 412s
 

EdellinenSeuraava

Paluu AJOKOIRAHARRASTUS

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa