Kuollut koira näyttelyssä!

Voit kokeilla viestien laittamista täällä.

Re: Kuollut koira näyttelyssä!

ViestiKirjoittaja Epe päivämäärä Ti Heinä 12, 2011 4:18 pm

ARRU siirrä tämä tuonne rekisteröimättömiien palstalle.
Minulla on kokemusta treeniin annetun koiran YLLÄTTÄVÄSTÄ auton alle jäämisestä Perhon suunnalta.
Epe
 

Re: Kuollut koira näyttelyssä!

ViestiKirjoittaja Epe päivämäärä To Elo 18, 2011 3:32 am

ARRU kirjoitti:Omistin vuonna 1998-1999 erittäin komean ja ajotaidoiltaan lahjakkaan Suomen Ajokoiran Käskevän Jästi Fin39870/98. Lähdin hyvän ystäväni luokse Kurikkaan jänisjahtiin syksyllä 1999. Eihän sitä malttanut aamuun odottaa, vaan koira päästettiin pihasta illalla jäniksen ajoon, eikä aikaakaan kun jo laulu raikui metsän siimeksessä. Minulla itselläni ei sen jälkeen ollutkaan mahdollisuutta kuunnella Jästin sujuvaa ajoa, koira katosi kuin tuhka tuuleen eikä auttanut monen päivän radiokuulutukset, eikä mitkään muutkaan etsinnät. Seuraavalla viikolla joku isäntä oli soittanut kaverilleni, että koira on ilmeiseti heidän kopissaan Kauhajoen puolella, mutta kaveri ei päässyt askareiltaan heti koiraa hakemaan, vaan aikaa kului muutama tunti, kun hän sitten meni koiraa hakemaan se oli jäänyt tunti sitten "maasturin alle" ja ehditty jo traktorin etukuormainta apuna käyttäen hautaamaan. Omistaja oli tietenkin uutisesta murheellinen ja soitti Kauhajoen poliisille, josta sitten aikanaan tuli raportti asioiden kulusta ja se toimitettiin vakuutusyhtiöön, mistä tuli sitten sen aikuinen pennun hinta muistaakseni 500 markkaa. 12.07.2011 huomasin, että kennelliiton sivuilta näkyy koirien kuolinsyitä ja ajattelin, että katsompa näkyykö omien kuolleiden koirieni kuolinsyitä (tarvinnee itse sinne ilmoittaa). Näpyttelin kaks´sormijärjestelmällä Käskevän Jästi ja mitä helvettiä vainaja on 7 vuotta kuolemansa jälkeen käynyt näyttelyssä Töysän (Tuurissa) 17.06.2006 VSP VE ROP. Koiria on varmaan ennenkin varastettu, mutta en kyllä ymmärrä miten ihmeessä Jästille on saatu paperit, vai lähettääkö kennelliitto uudet, kun vaan joku ilmoittaa vanhojen "kadonneen? No, poliisi tutkii asiaa.


Arru ilmoitteleppa poliisi tutkimuksen tuloksia ! ! ? ?
Vaiika YV.nä
Epe
 


Paluu Testi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron